HETEREN –

Deze week ging de tafeltennis competitie weer van start. Het eerste team ging op bezoek bij TTV Ede. De tegenstanders kwamen met 2-1 voor, maar HTTC schakelde een tandje bij en won keurig met 7-3. Meriam Willemse, Marco Knaap en Lennard Springvloet-Dubbeld wonnen ieder tweemaal. Marco en Lennard waren ook in het dubbelspel trefzeker.

Team twee wist Herpen met 7-3 te verslaan. De eindstand doet vermoeden dat het vrij makkelijk ging, maar dat was niet het geval. Er waren vijf lange “vijfsetters”, waarvan er vier gewonnen werden. Daan Barends won knap driemaal. Yoeri Liethof scoorde keurig tweemaal, verder wist Bart Barends eenmaal te winnen. Het dubbelspel was een prooi voor Yoeri en Bart.

Het vierde team trof met TCB een sterke tegenstander, desondanks werd er met 7-3 gewonnen. De tegenstanders uit Beuningen speelden met twee sterke jeugdspelers en HTTC moest vol aan de bak. Alaa Alsaaidi en Erik van Welie wisten knap driemaal te winnen en waren ook in het dubbelspel superieur.

Het eerste jeugdteam deelde de punten met ONI. John Duncan scoorde tweemaal. Tom Duncan, voor het eerst in  het eerste team spelend, won knap ook tweemaal. Verder ging het dubbelspel naar John en Jesse van Schaijk.

Team twee speelde tegen Hutaf een goede wedstrijd, ondanks een 7-3 verlies. In het tweede team spelen drie spelers voor het eerst competitie en dat is even wennen, maar komt vast goed. Kuba Werkman was met twee zeges in topvorm en wist samen met Simon Soumar ook het dubbelspel te winnen.