Het eerste team van HTTC gaat voor het kampioenschap en won deze week met 6-4 van Herpen. Lennard Springvloet-dubbeld was met drie zeges de man van de wedstrijd. Vooral zijn zege tegen Matthijs Loozen, een topspeler bij de jeugd, was imponerend. Frank Balzer was met twee zeges ook sterk bezig. Het laatste punt kwam van Marco Knaap. Jammer dat het dubbelspel verloren ging.
Team twee behaalde tegen TCB een mooie 6-4 overwinning. Bart Barends wist op knappe wijze driemaal te winnen. John Duncan gaat steeds beter spelen en wist fraai tweemaal te scoren. Verder wisten Bart en John ook het dubbelspel te winnen.
Het derde team speelde de topper tegen MOVC, maar verspeelde de kampioenskansen. De tegenstanders waren net iets beter en wonnen met 7-3. Hans Wassink won twee singles en was samen met zoon Dennis trefzeker in het dubbelspel.
Team vier ging op bezoek bij lijstaanvoerder Tian en verloor met 8-2. Erik van Welie smaakte het genoegen om tweemaal te winnen.
Het eerste jeugdteam wist Treffers met 8-2 te verslaan en klom naar de tweede plaats. De broers John en Tom Duncan waren andermaal prima op dreef en wonnen ieder driemaal. Jesse van Schaijk was eenmaal succesvol. Het dubbelspel ging naar John en Tom.
Team twee ondervond verrassend veel tegenstand van GTTC en moest hard werken om tot een 5-5 eindscore te komen. Roel Moorrees won keurig tweemaal. Mika van Deelen en Stan Timmer wonnen eenmaal en waren samen ook succesvol in het dubbelspel.