Wedstrijdverslag week 11

Heteren-
Het eerste team boekte tegen TTV Ede een nuttige 7-3 zege. Meriam Willemse, Marco Knaap en Frank Balzer wonnen ieder tweemaal. Verder waren Meriam en Marco sterk in het dubbelspel. HTTC gaat aan de leiding, maar SKF ligt op de loer.
Ook team twee staat bovenaan, met een mooie voorsprong op Getave’. Deze week werd Herpen met 7-3 verslagen. Daan Barends speelt prima tafeltennis en bleef ongeslagen. Yoeri Liethof en Bart Barends waren ook goed in vorm en wonnen ieder tweemaal.
Het derde team kwam niet in actie.
Team vier ging op bezoek bij TCB en kwam tot een verdienstelijke 5-5 eindscore. Alaa Alsaaidi was met drie winstpartijen de ster van de avond. Bas Huitink won keurig eenmaal, verder waren Wilma Stap en Alaa ijzersterk in het dubbelspel.
Het eerste jeugdteam speelde tegen ONI een goede wedstrijd en won met 8-2. John Duncan heeft het hoogste winstpercentage en bleef wederom ongeslagen. Tom Duncan gaat steeds beter spelen en won heel knap ook driemaal. Jesse van Schaijk wist eenmaal te scoren. Het dubbelspel ging probleemloos naar de broers John en Tom.
Het tweede team trof deze week een sterke tegenstander. Max, Simon, Stan en Roel gaven goed een sportief partij, maar dat leverde tegen Hutaf geen punten op.