Wedstrijdverslag week 13

Heteren-
Het eerste team ging op bezoek bij SKF, de concurrent voor de titel en behaalde een imposante 7-3 overwinning. Er werd hard geknokt voor punten, alle “vijfsetters” gingen naar HTTC. Meriam Willemse, Frank Balzer en Lennard Springvloet- dubbeld wonnen ieder tweemaal, een mooie teamprestatie. Frank en Lennard waren ook succesvol in het dubbelspel.
Ook team twee gaat voor het kampioenschap, deze week werd de lastige uitwedstrijd tegen TCB met 7-3 gewonnen. Bart Barends was met drie zeges de grote man. Yoeri Liethof en Daan Barends waren met twee overwinningen ook goed op dreef. Jammer dat het dubbelspel uit handen gegeven werd.
Het derde team kwam tegen TCB tot een 5-5 eindscore. Johan Soppe en Rene’ Roelofs wonnen keurig tweemaal. Winst in het dubbelspel was noodzakelijk voor het gelijke spel.
Team vier wist koploper Kracht & Vriendschap met 6-4 te verslaan, een prima prestatie. Erik van Welie zag onlangs ” Abraham”, maar speelde als in zijn beste jaren en won driemaal.  Alaa Alsaaidi won keurig tweemaal. Ine Stap excelleerde samen met Erik in het dubbelspel.
Bij de jeugd kwam het eerste team niet in actie.
Het tweede team ging op bezoek bij Revanche, de aanstaande kampioen. Via Kuba Werkman nam HTTC een 1-0 voorsprong, maar de tegenstanders waren te sterk. Er werd wel goed en sportief tegenstand geboden.