Heteren –
Het eerste team won met 6-4 van Shot. De teams waren aan elkaar gewaagd en er moest geknokt worden voor ieder punt. Meriam Willemse was in puike vorm en won knap driemaal. Frank Balzer en Lennard Springvloet-dubbeld waren eenmaal succesvol en het dubbelspel ging naar Meriam en Lennard. HTTC  heeft het kampioenschap binnen handbereik.
Team twee gaat als een speer, a.s. vrijdag kan de titel al binnen gehaald worden. Deze week ging de naaste belager Getave’ met 7-3 ten onder. Bart en Daan Barends waren met drie zeges prima op dreef. Yoeri Liethof wist hier nog een punt aan toe te voegen. Het dubbelspel werd wel verloren. Vrijdag komt Mitac naar Heteren en dan kan team twee de titel behalen.
Het derde team deelde de punten met TTV Ede. Hans Wassink won tweemaal, verder waren Johan Soppe en Bert Vennik eenmaal succesvol. Het dubbelspel werd gewonnen door Bert en Hans.
Team vier behaalde tegen Mitac een mooie 8-2 zege. Erik van Welie won, zonder een game te verspelen, driemaal. Ine Stap wist knap twee “vijfsetters” in winst om te zetten, Alaa Alsaaidi won ook tweemaal. Het dubbelspel ging probleemloos naar Ine en Erik.
Het eerste jeugdteam won met 8-2 van TTV Ede. John en Tom Duncan bleven knap ongeslagen. Jesse van Schaijk scoorde eenmaal. In de twee dubbelspelen waren Jesse, Tom en John superieur.
Ook team twee kwam goed voor de dag, de uitwedstrijd tegen TTV Ede werd nog met 9-1 verloren, maar nu ging het gelijk op. Max Werkman speelde prima en won tweemaal. Kuba Werkman won keurig eenmaal. Stan Timmer en Max waren samen goed op dreef in het dubbelspel en wonnen overtuigend.