Heteren- Een mooie week voor HTTC, het tweede team werd nu al kampioen.
Het eerste team verdedigde tegen Cevelum de koppositie met verve en wonnen met 7-3. Marco Knaap, Frank Balzer en Lennard Springvloet-Dubbeld wonnen ieder tweemaal. Verder waren Lennard en Frank ook succesvol in het dubbelspel. A.s. vrijdag kan HTTC het kampioenschap behalen.
Team twee stond in deze competitie vanaf de eerste wedstrijd bovenaan. Wekelijks werd de voorsprong uitgebouwd en deze ronde werd HTTC, na een 7-3 zege tegen Mitac, reeds kampioen. Een hele mooie prestatie en de felicitaties gaan uit naar Bart Barends, Yoeri Liethof en Daan Barends. Het kampioenschap betekent promotie naar de 2e klasse, een mooie uitdaging voor dit team.
Het derde team speelde tegen Shot een marathonwedstrijd. Zeven “vijfsetters” werden er gespeeld en uiteindelijk was Shot met 6-4 de sterkste. Bert Vennik won knap tweemaal. Sascha Colen en Hans Wassink waren eenmaal trefzeker.
Team vier won knap met 7-3 van Revanche. Erik van Welie won keurig driemaal. Ine Stap en Berdien Lammers waren ook goed bezig en wonnen ieder tweemaal.
Het eerste jeugdteam kwam in actie tegen GTTC. De uitwedstrijd in Groesbeek werd verloren, maar nu nam HTTC met een 6-4 overwinning revanche. John Duncan won andermaal drie keer. Jesse van Schaijk en Tom Duncan wonnen eenmaal, verder was er winst in het dubbelspel voor Tom en John.
Ook het tweede team leverde een knappe prestatie door het sterke SKF op 5-5 te houden. Kuba Werkman is in topvorm en won knap driemaal. Simon Soumar speelde goed en won zijn eerste wedstrijd, Max Werkman was ook eenmaal succesvol.