Heteren-
Deze week werd de tweede ronde van de voorjaarscompetitie gespeeld. Het eerste team won ook de tweede wedstrijd, SKF werd met 6-4 verslagen. Meriam Willemse en Lennard Springvloet-Dubbeld wonnen keurig tweemaal. Marco Knaap was eenmaal succesvol, verder ging het dubbelspel naar Meriam en Lennard.
Ook team twee is voortvarend van start gegaan en staat bovenaan. In de thuiswedstrijd tegen TCB was Yoeri Liethof met drie zeges prima op dreef. Daan Barends won tweemaal en Bart Barends scoorde eenmaal. Jammer dat het dubbelspel verloren ging.
Het derde team speelde zijn eerste wedstrijd in deze competitie en won met 6-4 van TCB. Bert Vennik was hier, met drie zeges, de grote man. Sascha Coolen en Rene Roelofs wonnen eenmaal, verder waren Bert en Sascha superieur in het dubbelspel.
Team vier verloor nipt van Kracht & Vriendschap. Alaa Alsaaidi haalde weer een goed niveau en won tweemaal. Erik van Welie bleef met eenmaal winst wat achter, verder boekte Berdien Lammers ook een mooie winstpartij.
Beide jeugdteams troffen sterke tegenstanders. Het eerste team ging tegen Shot met 7-3 ten onder. John Duncan won, met goed spel, probleemloos zijn drie singles.
In het tweede team spelen Simon Soumar, Roel Moorees en Stan Timmer voor het eerst mee in competitieverband en dat is even wennen. Goed blijven trainen, dan kunnen de successen niet uitblijven. Tegen Revanche wist alleen Kuba Werkman fraai te scoren.