Heteren-
Het eerste team won met 6-4 van Shot. Meriam Willemse was met drie zeges voortreffelijk op dreef. Marco Knaap en Frank Balzer wonnen eenmaal. Verder waren Meriam en Marco trefzeker in het dubbelspel. HTTC staat nu samen met Kracht & Vriendschap bovenaan.
Team twee is deze competitie prima begonnen. Deze week werd Getave’ met 8-2 verslagen en men heeft de leiding in hun klasse stevig in handen. Daan Barends won fraai driemaal, verder waren Yoeri Liethof en Bart Barends met twee zeges ook goed bij de les. Het dubbelspel was een prooi voor Yoeri en Daan.
Het derde team versloeg TTV Ede met 7-3. Bert Liethof kwam, na een lange periode van herstel, weer voor HTTC uit. Met prima spel kwam hij tot drie winstpartijen. Bert Vennik won keurig tweemaal. Hans Wassink scoorde eenmaal en won samen met Bert Vennik het dubbelspel.
Team vier kon het tegen Mitac niet bolwerken en verloor met 7-3. Wilma Stap was prima op dreef en won tweemaal. Ine Stap en Berdien Lammers wisten keurig het dubbelspel te winnen.
Het eerste jeugdteam won met 9-1 van TTV Ede. John Duncan en Tom Duncan bleven knap ongeslagen, verder boekte Jesse van Schaijk twee mooie zeges. Er werd tweemaal gedubbeld en daarin waren John, Jesse en Tom niet te verslaan.
Team twee ging ook op bezoek bij TTV Ede en verloor met 8-2. Er werd goed en sportief tegenstand geboden, maar de meeste spelers hebben nog geen ervaring in tafeltennissen in competitieverband. Kuba Werkman won eenmaal en Roel Moorrees wist mooi zijn eerste wedstrijd te winnen.