Wedstrijdverslag week 8

Heteren- HTTC was deze week zeer succesvol, vijf overwinningen en een gelijkspel. Het eerste team gaat, na een 7-3 zege tegen Rhenus, aan de leiding. Vaak had team 1 flink moeite met Rhenus, maar deze keer ging het goed. Lennard Springvloet-dubbeld wist knap driemaal te scoren. Meriam Willemse won keurig tweemaal en Marco Knaap was eenmaal succesvol. Verder wonnen Meriam en Lennard het dubbelspel.
Team twee deelde de punten met ONI. John Duncan won voor de eerste keer in de seniorencompetitie, een mooi prestatie. Yoeri Liethof en Bart Barends wonnen knap tweemaal. Jammer dat het dubbelspel nipt verloren ging.
Het derde team gaat als een speer, deze week werd TCB met 8-2 verslagen. Hans Wassink bleef probleemloos ongeslagen. Rene’ Roelofs en Bert Vennik waren met twee winstpartijen ook sterk bezig. Het dubbelspel ging naar Rene’ en Hans.
Team vier kon met moeite een team op de been brengen, maar won verrassend met 7-3 van TCB. Alaa Alsaaidi won wederom driemaal. Erik van Welie was niet superfit, maar won wel knap driemaal. Berdien De Vree wist ook een partij op fraaie wijze in haar voordeel te beslissen.
Het eerste jeugdteam won keurig de uitwedstrijd bij TTV Ede. Men speelde met vier spelers, dat betekent twee singles en een dubbelspel voor een ieder. John en Tom Duncan wonnen knap tweemaal en Jesse van Schaijk keurig eenmaal. Verder wonnen Jesse en John een dubbelspel.
Het tweede team speelt prima en klopte TTV Ede met 7-3. Roel Moorrees bleef heel knap ongeslagen. Stan Timmer, Simon Soumar en Max Werkman wisten ieder ook eenmaal te scoren. Verder waren de boys ook ijzersterk in de dubbelspelen.