Heteren- Het eerste team gaat in hun klasse fier aan de leiding. Tegen de nummer twee Tian werd het een pure slijtageslag, met een 6-4 zege als resultaat. Meriam Willemse wist driemaal een slopende “vijfgamer” in haar voordeel te beslissen, een knappe prestatie. Lennard Springvloet- dubbeld won keurig tweemaal en Frank Balzer wist eenmaal te scoren. Jammer dat het dubbelspel verloren ging.
Team twee kon het tegen het sterke Treffers niet bolwerken. Bart Barends won eenmaal en was samen met John Duncan succesvol in het dubbelspel.
Het derde team was duidelijk te sterk voor ONI en won met 9-1. Rene’ Roelofs en Bert Vennik bleven knap ongeslagen en Johan Soppe won tweemaal. Het dubbelspel ging naar Bert en Rene’.
Team vier speelde een spannende wedstrijd tegen Kracht & Vriendschap en deelde de punten. Erik van Welie won keurig tweemaal. Berdien De Vree en Alaa Alsaaidi waren eenmaal succesvol. Het dubbelspel was een prooi voor Erik en Alaa.
Het eerste jeugdteam klom naar de tweede plaats door Relax met 9-1 te verslaan. John Duncan en Tom Duncan wonnen knap driemaal en waren samen ook trefzeker in het dubbelspel. Jesse van Schaijk speelt steeds beter en won fraai tweemaal.
Het tweede team staat verrassend bovenaan, Treffers werd deze week met 9-1 verslagen. Simon Soumar won mooi driemaal en Stan Timmer won met goed spel tweemaal. Max Werkman speelde twee singles, die won hij met overtuiging. Verder kwam hij tweemaal in het dubbelspel in actie, die hij samen met Simon en samen met Stan in winst wist om te zetten.