Heteren-
Het eerste team behaalde tegen Kracht & Vriendschap een mooie 8-2 overwinning en is koploper in hun klasse. Frank Balzer en Lennard Springvloet-dubbeld waren prima op dreef en bleven ongeslagen. Marco Knaap was eenmaal succesvol. Verder waren Frank en Lennard ook in het dubbelspel trefzeker.
Het tweede team staat ook boven aan, deze week werd Arena met 6-4 verslagen. Bart en Daan Barends waren in topvorm en wonnen ieder driemaal. Jammer dat het dubbelspel verloren ging.
Het derde team pakte tegen Tian, via een 7-3 zege, ook de toppositie. Bert Liethof wist heel knap ongeslagen te blijven. Bert Vennik won keurig tweemaal en Rene’ Roelofs eenmaal. Verder waren Rene’ en Bert Vennik goed op dreef in het dubbelspel.
Team vier kwam deze week niet in actie.
Het eerste jeugdteam behaalde een mooie 7-3 overwinning. Tegen TTV Ede was John Duncan met drie zeges wederom sterk bezig. Tom Duncan won knap tweemaal en Jesse van Schaijk kwam ook tot een mooie winstpartij. John en Tom wonnen met prima tafeltennis ook het dubbelspel.
Team twee speelde een leuke wedstrijd tegen de Treffers en verloor nipt met 6-4. Bij de tegenstander speelde een sterke speler die al zijn partijen, inclusief het dubbelspel, wist te winnen. Kuba Werkman won knap tweemaal. Max Werkman en Roel Moorrees wonnen keurig eenmaal.